Чьорне Читало книги ВІРО ОПОВІДІ О ДИ ‘ЖИЄ за товуріннє сьвіту по містиці-фентезі вкроєнської націє, давніх ВЄЛЄДІВ.
Автор Запасний Юрій Іванович
04/05.01 Сьвєто Водорісчє зіркових нових істот.
«Рісчє». «Р» - рух зірок, «І» - істоти зіркової, «С» - сьвіт зірок скупчення Гіад, «Ч» - червоного смерті – вічності Вія Ґідь – чорта – честі (ск. Гіад має зірку Альдебаран червону – всього п’ять зірок).
«Чорт». «Ч» - червоний Вій Ґідь (ск. Гіад), «О» - оновлювач життя душі, «Р» - рух зірок, «Т» - того сьвіту зірок Дє-‘Ди.
«Честь» - «Ч» - червоний Вій Ґідь (ск. Гіад), «Є» - є, «С» - сьвіт зірок, «Т» - того сьвіту зірок Дє-‘Ди, «Ь» - Дажбабби єго (с. Оріон) син від Голла (с. Крук) духу буття.
В цю ніч чьоловіки вирубують двох ополонків, дві криги – уява за біле єїчко Годюки Неньки (с. Дракон)і чорне єїчко Вепрь (с. В. Ведмедиці). Вирубують Ботєю серебряною – зв’язок з зірковою істотою Бігом Дивом оновлювачем життя душі нєбізчіко на тому сьвіті зірок Дє-‘Ди.
Води сьвіту нові прісні Годюки Неньки (с. Дракон) і солені Вепрь (с. В. Ведмедиці) Ґіккьо Контіно осьвічує вогнями трисьвічника – триріга – трьома чортами Вія Ґідь (ск. Гіад). Занурює в обоє ополонки - в ополонок Годюки Неньки (с. Дракон) прісні води і в ополонок Вепрь (с. В. Ведмедиці) солені води – три вогні – трисьвічники – трьох чортів Вія Ґідь (ск. Гіад)). Це є рісчєне первісних нових вод сьвіту. Рісчєною водою, набраною ковшем (уява зв’язку з Біло – синьою Годюкою (Молочний шлях Галактики) в три коновки – зв’язок з трьох головою Годюкою Ненькою (с. Дракон), зливають в суміші з буряковим розчином (зв’язок з Вій Ґідь червоним – зірка Альдебаран червона ск. Гіад) це дві криги, вирубані з ополонок. Рісчить Ґіккьо Контіно і ці дві нові зіркові істоти – (з чорного єїчко вилупилась зіркова істота Вепрь (с. В. Ведмедиці). З білого єїчко вилупилась зіркова істота Годюко Ненько (с. Дракон) – первісні прісні і солені води сьвіту). Рісчєна вода – гашена вода вогнем зірки Альдебаран скупчення Гіад в якому уявляємо зіркову істоту смерті – вічності Вій Ґідь – чорт – чєсть. Рісчєна вода є сьвєта вода.
«Сьвєто». «С» - сьвіт зірок скупчення Гіад сузір’я Тельця, «Ь» - Дажби (с. Оріон) син від Голла (с. Крук), «В» - Вій Ґідь зіркова істота смерті – вічності, «Є» - є, «Т» -того сьвіту зірок Дє-‘Ди, «О» - оновлення життя душі нєбізчіко.
Землі срібної Закарпаття і землі чорного Вепря (с. В. Ведмедиці) – Вкроєни (Україна) – Годюко Ненько зіркова істота первісних прісних вод сьвіту (с. Дракон). Всесьвітня гармонія згоди свідомості має свої аналоги – прототипи у інших крім Вкроєнців народів сьвіту. Ladon –, чешської землі. Turisas – фінської землі, Skande - індійської землі, орфей лелек (пелазтів) острова Лага греків Тифон Сибіру, Таут (Тіамет по другій поемі Інума і Іліш) шумер, по Вавілону «коли вгорі» Тіамат.
Словян Ладон хтоничний – зберігач золотих (молодиньких яблук, бо двоє золотих – двоє жовтих єїчка знесла Годюко Ненько (с. Дракон), одне жовте – Єрило Сонце, друге жовте – єїчко Свинки золотої Щетінки(с. Лев). А ще дво єїчок вона знесла. Чорне Голла, духу буття (с. Крук) і червоне Дажбабби (в с. Оріон зірка Альдебаран червоне).
Пифон – грецької землі – захисник дерева життя Вєлєд в саду Геспорід. Дракон іудеїв, Китайської землі. Змію Юша Слов’ян – в корнях дерева життя (Вєлєд). Змій Юша схожість має до Злогода (ск. Плеяд) дерева життя Вєлєд.
Лют, Ляд, Лед – слов’ян сонячних вайовничих до див’їх лудей зіркової істотної Віро – оповіді О’Ди Жиє.
Зіркова істота Годюко – Ненько (с. Дракон) на небі північної півкулі розташована і охоплює північну кінцевість вісі екліптики. Біля полюса екліптики рухається по коло з повним циклом в 25770 років Північний полюс сьвіту. На 2017 рік Північний полюс сьвіту знаходиться біля зірки альфа Малої Ведмедиці по прецесії капки весіннього рівнодення. Око Годюки Неньки три зірки Етамін, Груміум, Растабан уособлює простір, безмежність, буття.
Ніч 04/05.01 Вже не говіють, бо вилупились зіркові істоти. Тільки вночі воду осьвічують зіркою Альдебаран червоною ск. Гіад (Вій Ґідь) і осьвічоною водою зіркової істоти осьвічують тоді.
Водо Рісчєнє – Воду сьвітять Годюки Неньки (с. Дракон) вогнем зірки Альдебаран скупчення Гіад де уявляємо зіркову істоту смерті – вічності Вія Ґідь. З білого єїчка (у вигляді криги вирубленої), що знесла Біло синя Годюко (Молочний шлях) в цю ніч вилупиться нова зіркова істота - срібна Годюко Ненько (с. Дракон) у вигляді срібної цілющої води річок, джерел, криниць.
Саме довкілля осьвічує зірками воду. Луди див’ї діють рісчєне вогнем Вія Ґідь (ск. Гіад має червону зірку Альдебаран), що є на трьох сьвічках Триріга – Троєк. Триріг – трисьвічник – є уява трьох чортів. Перший чорт нового Вія Ґідь (ск. Гіад) 21.12. сьвято ВіҐіліє. Другий чорт вінченого Вія Ґідь (ск. Гіад) з Долею (с. М. Ведмедиці) – зачинають Семиєрило (с. Терези) 21.06. Третій чорт вінченого Вія Ґідь (ск. Гіад) 1.09 з Маєю – Дівою (с. Діви) – зачаття Всевієвича (с. Козерог). Триріг має розташування сьвічок у вигляді рівнораменного трикутника, так само .єк і розташовані п’ять зіркок – скупчення Гіад– рівнораменним трикутником. Цей триріг – троєк – трьох чортів - Рісчє малюють на шибках. Воду ставлять на підвіконні. Малюють триріг – троєк рісчє на стінах хат. Випалюють – триріг – троєк – рісчє на сволокі, над дверима. Стіни хат Закарпаття Раховского району в годючих галузках дерев’яних (зв’язок з Годюкою Ненькою с. Дракон). Викладають Триріг – Троєк –рісчє Вія Ґідь (ск. Гіад)– з гілочок смереки. Смерекова сьвічка – зв’язок з зірковою істотою смерті – вічності Вій Ґідь (ск. Гіад має зірку червону Альдебаран).
Баба вийняла в цю ніч рісчє – з води пишні жовті воскові рісчє, поклала їх у дерев’яну коновку з покриттям. А також клала ті дерев’яні зв’язки що газдиня вирізала з дерева (Дива, Голла, Вія, Долі). Дідо йшов до Контіно, брав свій трисьвічник рісчє – триріг – троєк. Зв’язок з Вій Ґідь (ск. Гіад).
Запалювали ці трисьвічники рісчє і хода лудей до річки (ополонку де вирубували «Ботєю» кригу «біле єїчко» після гашення трисьвічників – рісчє Ґіккьо зливає дві криги – єїчки розчином буряку червоного (зв’язок з Вієм Гідь (ск. Гіад)), з якого в цю ніч вилуплюється срібна Годюко Ненько (с. Дракон) і її тоді треба злити водою осьвіченою). Вирубували Ботєю і чорне єїчко Вепрь кригу на отмілі з якого вилупиться в цю ніч зіркова істота чорного Вепрь (с. В. Ведмедиці). На річці, джерелі, криниці – Ґіккьо Контіно осьвічує в ополонці воду, занурює в дві ополонки (воду в посуді) палаючий вогнем троєк – триріг – гасить його – тим осьвічує води прісні і солені і вогнем вічності Вія Ґідь (зіркою червоною Альдебаран ск. Гіад). Гашення води в двох ополонках вогнями трьох сьвічок – трьома чортами – честями рісчать і прісні і солені води.
Вигук Ґіккьо Контіно при цьому «Годюко Ненько срібна прісна водиця осьвічена - оновилась». Відповідь лудей «Навіки оновилась!» Стрільці стріляють бо біле єїчко – крига умовно луснула, тріснула і вилупилась нова зіркова істота Годюко Ненько (с. Дракон). Так само Ґіккьо Контіно занурює палаючий трьох свічник – троєк – триріг – рісчє Вія Ґідь (ск. Гіад) і в ополонок з якого вирубано чорне єїчко Вепрь (с. В. Ведмедиці). Вигук Ґіккьо Контіно Вепра чорна водиця осьвітилася оновилася, від поведу лудей «Навік оновилась!» стрільці стріляли з пістолей бо вилупились з чорного єїчко нова зіркова істота солених вод сьвіту Вепрь (с. В. Ведмедиці).
Трійцю закетичіла дівка – волосся зв’язок з Маєю – Дівою (с. Діви). Ґіккьо – чьоловік черпає з двох ополонків воду в три коновки дерев’яні і тоді вже в осьвіченій воді Годюки Неньки (с. Дракон) осьвічує ці нові зіркові істоти, у вигляді дерев’яних щепок в коновках, що там вилупились з своїх оповідних єїчок. (з Білого – Дива Біга, з червоного Вія Ґідь (ск. Гіад), з чорного Долі (с. М. Ведмедиці). Луди теж черпали черпаком води з ополонків в три дерев’яні коновки з рісчє, щепки зіркових істот і несли до хат і ставили на сволох їх. А рісчє, щепки на утримували вішали.
Вигукував «Біг Див чьоловік – лелеко (с. Тельця і ч.с. Кита) оновився, має рісчєнє водою осьвіченою». Відповідь «Навіки оновилась! Тоді Ґіккьо зачерпнувши осьвіченої води черпаком (зв’язок з біло – синьою Годюкою (Молочний шлях) осьвічував. Брискав набраною водою дерев’яні коновки, в яких вже лежали дерев’яні зв’язки з зірковими істотами (Див, Голл, Вій, Доля) і Єрило Сонця у вигляді червоного яблука і сливки – зв’язок з новими зірковими істотами. Зливки водою осьвіченого нових зіркових істот і іменування їх написами на камнях, що є найдевніші в сьвіті мовою вкроєнською. Спів: «Див Біг, той, хто діяв води житло лудей (водяники луди). Див Біг, той, хто серця лудей здіяв своїм житлом, Див Біг, той, хто є кінцева ціль всіх лудей, Див Біг, той, хто проникає всюду. Сьвятилища Дива Біга (Дия) і Долі (Макоші) були в м. Каїві (Коєвіє) і м. Вільно (Літви). Шість вікон хати – Д’Годі – Д’хати – єк і шість вікон десятинної церкви в Києві – єк і шість сьвічок біля домовини нєбізчіко єк і шестипелюсткові зірки на рісчє могил є зв’язок з оновителем життя душі Бігом Дивом чьоловіком – лелекою (с. Тельця і ч.с. Кита). Косий криж чи рісчє – три чорти на могилах війтів – починачів. Комінь Діль – Долі (с. М. Ведмедиці) виносили (вилупилась) зіркова істота з сьвятилища і на масляну. Ніч тепла, то і год лихий буде теплий. З стріхи капа вода. Блищить під зірками серебряний Ботє, чи різнораменний серебряний зв’язок з Бігом Дивом чьоловіком – лелекою (с. Тельця і ч.с. Кита).
Піднесений настрій від рісчє, що у всіх на воротях села. Дідо повертається з рісчє води – з трійцею сьвічок і з трьома коновками з осьвіченою водою і рісчє і шепками (зв’язок з зірковими новими істотами).
Запалюють трійці сьвічок рісчє від принесеної на вододвіття – рісчє (бечковий - вербний) і несли той вогонь (вогонь зірки Альдебаран скупчення Гіад) додому. Замість чіра бечкового у сербів бадняк – деревне палять в пічці. По дорозі додому дівка впаде – вінчатиметься в цей рік, тоді спалюють частково Дідуха сніп – обмолотивши зерно з нього, а зерном годують птахів в уяві Голла, духу буття (с. Крук), що теж вилупився з оповідного чорного єїчко в цю ніч Рісчє водосьвіття. А частково Дідуха зберігають і обмолочують на весні на 25.03, на годюшник другий, щоб добавити в посівне зерно. Спалюють, зневши з утримувача старі – давні рісчє та шепки – дерев’яні зв’язки з зірковими істотами. Спалювали пометки під яблунею – зв’язок з зірковою істотою Маєю – Дівою (с. Діви). Баба виймала з коновки дерев’яної осьвічені водою (змиті) нові рісчє, щепки дерев’яні зв’язки з зірковими істотами і з мовленням: «Навіки оновились!» Клала їх на утримувач над дверми в хаті чоловіка. А воскові рісчє притуляла підогрівши сьвічкою Вія Ґідь (ск. Гіад) на одвірки до обох дверей обох хат. Натуляла рісчє на одвірки дверей стайні, колешні. Рісчє – три чорти – вічність життя через смерть земну вішали на вєсєлці – (воротях) обійстя. Все село наче оживало від рісчє. Баба пучком зело (васильків) обрискує (кропить) всіх в хаті, на обійсті осьвіченою зіркою Альдебаран ск. Гіад водою воли, вівці, худібку. Воду осьвічену всі тричі п’ють, бо трьох голова Годюко Ненько (три зірки Етамін, Груміум, Растабан с. Дракон), бо три чорти – три зіркові істоти смерті – вічності Вія Ґідь (ск. Гіад). Тайне кохання смерті – вічності Вія Ґідь (ск. Гіад).
Решту води осьвіченої змішують з звичайною водою. Решту води баба переливає в темну флєшку і ставить на полицю над дверими чоловічої хати, затикаючи її кукурудзяним качаном. Там стоїть цілий Лихий (ск. Плеяд) год для ліків, і лудям і худобі до слідуючого водо – рісчє.
В ночі осьвячення води зірками дівки водою з дев’яти головиц (джерел) голі миються в хаті жіночій з примівками, щоб вінчатись біля стіву обходячи його тричі. Годають по 7-му чіпу (колу) в плоту, чи файний легінь буде. Файно по Віро – оповіді О’Ди Жиє одягнувшись ідуть в контіно, щоб їх легіні примітили чіп (Кол) – зв’язок з Вій Ґідь (ск. Гіад). Бути дужим єк вода – замовляють воду, зливають замову, помилки лудей, хвороби. «Чіп» - «Ч» - червона зірка, «І» - істота смерті – вічності – Вій Ґідь (ск. Гіад), «П» - пітьми.
На лутках над дверима Ґазда вогнем сьвічки Вія Ґідь (ск. Гіад) випалював рісчє – три чорти Вія Ґідь (ск. Гіад) для захисту хати від ворожого «Іди під три чорти» в двері над якими є зв’язок дерев’яний і випалений рісчє – три чорти. По обіді хлопці і дівчата біжать до ополонку вмивати лице криженою водою осьвіченою в ночі зірками Вія Ґідь (ск. Гіад) миють очі, щоб ліпше бачити чоло для глузду, тіло на дужість.
Срібна земля Закарпаття – зв’язок з срібною зірковою істотою Годюкою Ненькою (с. Дракон), що уособлює первісні прісні води сьвіту. Синевір – озеро – зв’язок з прісною Синьо – білою водою зіркової істоти синьо – білої Годюки (Молочний шлях). Знизу воно біле, а зверху не видко синє. Тому комінь (карпо по албанськи) «сині карпати» формою нагадує біло – синю Годюку (Молочний шлях). На дні Тісси поховано в комінь – серкофазі Готило Тісса – зв’язок з Білою срібною Годюкою (с. Дракон). В комінь могили біля Мелітополя поховано дивака (брата) Готило – на землі чорного Вепрь (с. В. Ведмедиці) – первісні солені води сьвіту. Земля чорного Вепрь (гіпер - борея) між річок Дунай і Дон. Земля нового Вепрь після потопу між річок Голич (Дністер) і Злотовійтеч (Словутич). Вічна єдність диваків (братів). Єдність срібної землі Закарпаття Годюки Неньки (с. Дракон) і землі чорного Вепрь (с. В. Ведмедиці).
Ця єдність прісних і солених первісних вод зачала (змішались води) чотири зіркові істоти.
1.Єрило Сонце (жовте єїчко).
2.Свинка золота щетінка (с. Лев) – (золоте єїчко). Передніми литками вона підтримує Єрило Сонце (там приходе екліптика Сонця).
3. Голл (с. Крук) – чорно – біле єїчко (капанка – голунка єїчко).
4. Дежба (с. Оріон) – червоне єїчко (червона зірка Бетельгейзе с. Оріон).
Вилуплені ці і інші зіркові істоти осьвічують зливають сьвяченою водою, яку осьвітив Ґіккьо Контіно трьома чортами – Вієм Ґідь (ск. Гіад) – трьома сьвічками зірковою істотою смерт і- вічності. Дітей лудей зливають сьвяченою водою на потилиці, бо вони ще в крові (руді) учинюючої нені. Облизує нене дитину навкриж – рісчить Вієм Ґідь (ск. Гіад).
Дія Ірсчінє молодим діє Ґіккьо в контіно за деякий час коли вони мали б вінчатись в контіно, обходячи стів тричі в вінчальних вінках. «Вінок»: «В» - Вія Ґідь зіркової істоти смерті – вічності – чорта – чєсті (ск. Гіад), «Но» - ночі, «К» - коло скученого давнього Вія Ґідь (ск. Гіад).
«Біле само сі хвалит». Біле – білий Біг Див чьоловік – лелеко (с. Тельця і ч.с. Кита). Біле – біле єїчко з якого вилуплюється Годюко Ненько зіркова істота, що уособлює первісні прісні води сьвіту. «Крилатим грунту не треба». Сильна див’я душа Біга Дива чьоловіка – лелеки (с. Тельця і ч.с. Кита), що піднімає тіло ввись вище земних клопотів. Бо 41378 г. до н.е. була Віро – оповідь О’Ди Жиє – не було ножниць, бритви та вогнем сьвічки Вія Ґідь (ск. Гіад) випалювали волосся голови бороди. Тоді мити лице сьвіченою водою. «В час суду всі попи будуть палитися на дні горщика».
Вогнем сьвічки Вія Ґідь (ск. Гіад) рісчє підкурювали (випалювали) дітям з голови і дорослим з бороди волосся. З усіх боків, аби вони не боялися вовків. Підкурювали зіллям також у стайні і в хаті. Вогнем від трійці випалювали рісчє на сволокі, над дверима. Увечері ходили старости сватати дівчат. Упродовж тижня по рісчє – водосьвіття не можно було прати, оскільки упродовж сімох чи чотирнадцяти днів ріками й потоками текла осьвічена вода і її не можна було оскверняти.
Див’я свідомість лудини є з вірою – оповіддю О’Ди Жиє вкроєнців. Це дає глузд, довголіття, вічне життя душі на тому сьвіті зірок Дє-‘Ди, дає дух Голла (с. Крук), поміркованість, підсилює інтуїтивне мислення, дає спокій в поведінці, дає почуття кохання. Кохайте сьвіт і все, що в ньому є.
Я, Запасний Юрій Іванович, Колодіє (с. Водолій) з 21.12.2012 року віщую нову епоху Колодіє (с. Водолій). Живіть луди в згоді. Бігмє! Дажба! Присяги чоловіка і жінки (молодят). Ця книга Віро – оповідь О’Ди Жиє є моя сповідь перед вкроєнцями перед всім лудством. Срібні водопади Карпат і сьвіту то є срібна прісна вода Годюки Неньки (с. Дракон). Срібний Ботє, срібна земля Закарпаття і землі чорного (червоного) нового Вепрь є зв’язок з зірковою істотою первісних солоних вод сьвіту Вепрь, що уявляємо в сузір’ї Великої Ведмедиці.
З обмолоченого Дідуха снопа його частини зерном годують Голок – годують птахів, зв’язок з зірковою істотою Голлом, духом Буття (с. Крук). В цю ніч рісчє і Єрило Сонце найближче до землі розташовано і дають енергію всьому і воді теж.
11653 р. до н.е. – потом бо зблизилась третя зірка з двома зірками Сіріуса.
Допотопний золотий вік (червоного золотого Вія Ґідь (ск. Гіад)). Земля Чорного Вепрь (с. В. Ведмедиці) частково затопило (Дно Чорного і Азовського морів). Земля Нового Вепрь (с. В. Ведмедиці) оє – єїчко між р. Зловійтеч (Словутич) і Голич (Дністер).
Гмет, починач Ґіккьо Контіно осьвічує гасить воду трьох Сьвічником – трьома чортами Вія Ґідь (ск. Гіад). На водосьвіттє зіркових істот спів Ґіккьо:
- Нова новина – перше покоління Годюки Неньки (с. Дракон) і Вепрь (с. В. Ведмедиці) чотирьох зіркових істот рісчєне – осьвічене водою сьвяченою Годюки Ненько (с. Дракон) і іменовано.
1. Єрило Сонце
2.Свинка золота щетінка (с. Лев)
3. Голл (с. Крук)
4. Дажба (с. Оріон)
- Нова новина – друге покоління Голла (с. Крук) і Дежбабби (с. Оріон) зіркових істот і Вепрь (с. В. Ведмедиці) осьвічено сьвяченою водою Годюки Неньки (с. Дракон) і іменовано.
Три зіркові істоти:
1. Біг Див чьоловік – лелеко (с. Тельця і ч.с. Кита)
2. Доля (с. М. Ведмедиці)
3. Вій Ґідь (ск. Гіад)
- Нова новина – третє покоління Біга Дива чьоловіка – лелеки (с. Тельця і ч.с. Кита) і Долі (с. М. Ведмедиці) зіркових істот і Вепрь (с. В. Ведмедиці) осьвічено сьвяченою водою Годюки Неньки (с. Дракон) і іменовано:
1. Смосьвіт (с. Стрільця)
2. Змієносець (с. Змієносець)
3. Вуж (с. Скорпіон)
4. Майя – Діва (с. Діви)
5. Краб (с. Рак)
6. Близнюки (с. Близнюки)
7. Девятко (с. Овен)
8. Колодіє (с. Водолія)
8 сузірь екліптики Сонця Діти Біга Дива чьоловіка – лелеки (с. Тельця і ч.с. Кита) і Долі (с. М. Ведмедиці). Ще осьвічено і іменовано діти їх – блукаючої зірки 1. Єремис (Меркурій), 2. Денниця (Венера) 3. Земля 4. Арес (Марс) 5. Нібіри (Юпітер) 6. Світовепрь (Сатурн) 7. Чорноморець (Нептун).8. Уран.
- Нова новина – четверте покоління зіркових істот і Вепрь (с. В. Ведмедиці) осьвічено сьвяченою водою Годюки Неньки (с. Дракон) і іменовано:
Діти Біга Дива чьоловіка – лелеки (с. Тельця і ч.с. Кита) і Майї – Діви (с. Діви).
Іменовано діти його і Майї – Діви (с. Діви) 8 сузірь небесного екватора:
1. Ерідан (с. Ерідан), 2. Кит (с. Кит), 3. Змія (с. Змія), 4. Беркут (с. Орел), 5. Ящірка (с. Ящірка), 6. Гідра (с. Гідра), 7. М. Пес (с. М. Пса), 8. Єдиноріг (с. Єдиноріг).
Рісченнє зіркових істот 5-го покоління відбувається в інші часи, а саме 21.06 зачаттє Долею (с. М. Ведмедиці) і Вієм Ґідь (ск. Гіад). 22.06 – знесений висіджений, 23.06 – вилуплення-рісченнє зіркової істоти Семиєрило (с. Терези). 12/13.03 2017 зачаттє Долею (с. М. Ведмедиці) і Голлом (с. Крук), 14.03.2017 – знесене-виседжене, 15.03.2017 випупленн-рісченнє зіркової істоти Злогод (ск. Плеяд). 14/15.08 зачаттє Майєю Дівою (с. Діви) і Злогодом (ск. Плеяд), 16.08 – знесене-виседжене,17.08 – вилупленнє-рісченнє зіркової істоти Ящур (с. Риби). 31.08/1.09 – зачаттє Майєю Дівою (с. Діви) і Вієм Ґідь (ск. Гіад), 2.09 – знесене-виседжене, 3.09 – вилуплення-рісченнє цієї зіркової істоти.
Рісчє лудини і рісчє зіркових істот – все що внизу на землі, те і на небі вгорі зіркових істот. Жінці, що учинила дитину дають ковток сьвяченої води, тоді і слюна її буде сьвячена.
На зливи – рісчєнє – крижєнє – дитини неня свою учинену дитину облизує слюною її лице навкриж.
Тим осьвічує її слюною єк водою. Крижем Вія Ґідь (ск. Гіад). Косим облизує неня дитину від лівої щочки до правого ока Вія Ґідь, а тоді від правої щочки до лівого ока Лихого ока (ск. Плеяд).
Повійтуха зливає водою дитині темячко в присутності небесних (нанашка - біжета) і (нанашко - біжат). Відносно нені і неньо – куми. Діти відносно нанашки (біжки) і нанашко – (біжата) – біжана і біжан.
Зливає водою з флєшки – осьвіченою водою повійтуха з глечика – зв’язок з Дажбою (с. Оріон). Зливки – перехід в іншу свідомість. Воду з флєшки добавляли в звичайну воду. В Воду повійтуха добавляла вівса, вербу. Складеними навкриж Вія Ґідь (ск. Гіад) двома пальцями лівої руки крижила дитину повійтуха. Вказівний палець – зв’язок з Бігом душі веселої Дивом чьоловіком – лелекою (с. Тельця і ч.с. Кита). Середній палець – зв’язок з Голлом, духом буття (с. Крук). Разом ці пальці навкриж є: вічність душі Дива і духу Голла.
Повійтуха сповивала дитину в пелюшки і клала в «золоту колисочку» – зв’язок з зірковою істотою Дажбаббою єго плодючою (с. Оріон) по астрономії плодить інші сузір’я. По Віро – оповіді О’Ди Жиє Дажба (с. Оріон) зачинає з Голлом (с. Крук) – три зіркові істоти:
1. Дива Біга чьоловіка – лелеку (с. Тельця і ч.с. Кита)
2. Долю (с. М. Ведмедиці)
3. Вія Ґідь (ск. Гіад)
«Золота колисочка» - бо золотом червоним сьвітить зірка Бетельгейзе с. Оріон. Золота баба сьвіту див’їх лудей де б вони не жили на земній кулі. «Золоту колисочку» з дитиною підвішували до сволока (зв’язок з Бігом Дивом чьоловіком – лелекою (с. Тельця і ч.с. Кита) смерті – веселої душі, щоб він ту див’ю душу, що дав при зачатті беріг у дитині. Два стовпи, що підтримують сволок – різьблений зірковими істотними зв’язками – зв’язок з зірковими істотами. Вієм Ґідь (ск. Гіад) і Злогод (ск. Плеяд). Разом Бог Волі – Вєсєлко, а разом з сволоками Вєлєд (чорне сьвященне небо) де і є Дажба (с. Оріон).
Повійтуха:
«Єк верба – бечкове росте швидко, щоб так і дитина росла швидко. Єк місяця ніхто не вкусить, щоб і дитину ніхто не вкусив. Ні з під зір, ні з казань, ви не боялись ніякого пристріту!»
Жінка, що учинила дитину ставала навколішки і вибачалась за пролиту руду (кров) нєчість. «Вибач вічність Вія Ґідь (ск. Гіад) за зливану руду (кров)». Повійтуха казала «вибач і мене»: «Біг Див чьоловік – лелеко (с. Тельця і ч.с. Кита) Вибачить! І ми вибачаємо». Омивши тіло і душу жінки одягала чисту сорочку і приймала кумів – вітальників.
«Нєчість» - «Н» - ночі, «Є» - є, «Ч» - червона, «І» - істота зіркова Вія Гідь (ск. Гіад), «С» - сьвіт зірок, «Т» - той, «Ь» - Дежба (с. Оріон).
«Повійтини» - на шану повійтаної дитини можливі повійтини в туж ніч учинення дитини, а можливі і через три дня після учинення. Повійтух іменує (або Ґіккьо в контіно - одвідини) по книзі – читало чорне – Віро – оповідь О’Ди Жиє, дає квіти присутнім, щоб дитина була дужа. Пучок з косички, васильків і калини, а в зимку з колосків жита (єчмінь), пшениці. Частує присутніх жінка, що учинила дитину.
Примівки: «Що воно за війтино, єк мене не повійтало». «У війтини не без вивійтка». «Аби згодна година, то знайдеться війтина».
Смерть умовну зливки водою, до вічного життя душі. Через гашення у воді сьвічок – вогню Вія Ґідь (зірка Альдебаран палає єк вогонь скупчення Гіад) – сила води є вічності. Миють тому мерця, (але не гуцула Пунтю). Вода з трьох, сьоми криниць лікувальна. Ще зливають воду у миску через вогонь вугликів – зв’язок з Вієм Ґідь (ск. Гіад). Тричі, ще занурюють в ту воду вогонь трійці сьвічок (гасять) – зв’язок теж з Вієм Ґідь (ск. Гіад). Хто тричі п’є гашену воду зцілюється. Такою гашеною Вієм Ґідь (ск. Гіад) водою зливають дитину чи вдома чи в контіно.
Диво Дивне Біг Див чьоловік – лелеко (с. Тельця і ч.с. Кита) вилупився з єїчко з гуркотом – дерев’яного колотіло. Тому Ґіккьо б’є в колотіло (дзвенить дзвінками). Дзвенить дзвінками вилуплених з єїчок зіркових істот нових. Див Біг вологу землю Долі оживить. Шануймо з сльози, з води сьвіт життя. З синьої сльози, що впала з чорної пустоші (центр Галактики). Виникли води біло – синьої Годюки (Молочний шлях) а з білого єїчко – з води срібної Годюки Неньки (с. Дракон). Назва Срабна земля Закарпаття. На Чорній горі око Годюки Неньки (три зірки Етамін, Груміум, Растабан с. Дракон), а на озеро Синевір – уява за синю сльозу, що упала з чорної пустоші.
Жіночий почеток небесної енергії, зтена жіночого початку. Ми див’ї луди – вкроєнці Віро – оповіді О’Ди Жиє – Годюча ноціє.
«Ноціє» - «Но» - ночі, «Ц» - це, «І» - істоти зіркові біло - синьої Годюки (Молочний шлях), «Є» - є.
Починачів – співи – «контічки» в контіно. На колінах бо на колінах стоїть Дежбабба єго (с. Оріон) в позі зачаття з Голлом, духом буття (с. Крук). «Ми, луди див’ї вкроєнці не одні, у нас є спільна сім’я з зірковими істотами по Віро – оповіді О’Ди Жиє. Дєкуємо зірковим істотам за надію на оновлення життя після смерті, за життя вічне див’єї душі на тому сьвіті зірок Дє-‘Ди, за довголітнє життя і на цьому сьвіті. Ми диваки, дивачки бо у нас один Біг душі веселої Див чьоловік – лелеко (с. Тельця і ч.с. Кита) – небесний Дє-‘Дьо, і одна небесна неня Доля (с. М. Ведмедиці), опікунша вологої плодючої землі».
В контіно палають сьвічки Вія Ґідь (ск. Гіад). Починач – Ґіккьо кропить лудей присутніх осьвіченою водою зірками, з’єднує тих лудей в одну вічну небесну сім’ю з зірковими істотами.
«Тоє» - «Т» - того сьвіту зірок Дє-‘Ди, «О» - оновлювач життя душі нєбізіко Біг Див чьоловік – лелеко (с. Тельця і ч.с. Кита), «Є» - є. Без тоє нічого в цьому сьвіті не діється. Тоє присутній на рісчєнє дитини, підсилює його див’ю душу (у вигляді болото полотна - крижмо).
Нас захищають три чорти – рісчє, що над дверима, ми поклали в утримувач. Ми кажемо «тримаймось», як тримає зіркові істоти Біг Див чьоловік – лелеко (с. Тельця і ч.с. Кита) в руці на прєві Лихого змія (ск. Плеяд). В руці на ліво – Вія Гідь (ск. Гіад). Тримаймось по Віро – оповіді О’Ди Жиє, тримаймось Вєлєд сьвященного неба зірок Дє-‘Ди. Схили голову нащадок перед Вєлєд.
Жити в згоді, а не в страху, в згоді з зеленим Лихим годом, життя даючим зелом, якого уявляємо в скупченні Плеяд. Біжій душевний спокій – Покон – «П» - пітьми, «О» - оновлення життя душі, «К» - коло 13 зіркових істот (13 сузірь екліптики Сонця): «Он» - оновлювач життя душі Біг Див чьоловік – лелеко (с. Тельця і ч.с. Кита). Згодні – тихі бо тихо треба бути, коли знесене – висіджене зіркових істот в єїчках оповідних на другий сьвєт – вечір 3/4.01
Згодні – тихі успадкують землю, бо шанують сина Дажбабби (с. Оріон) від Голла (с. Крук) зіркову істоту смерті – вічності Вія Ґідь (ск. Гіад), бо є вища ціль – оновлення життядуші до вічного життя в зірках Дє-‘Ди. Бігом Дивом чьоловіком – лелкою (с. Тельця і ч.с. Кита). На шану вічності Вія Ґідь (ск. Гіад) – кривий танок, і іріша хлопців в колі Вія Ґідь (ск. Гіад).
Пізнати себе, сьвіт зіркових істот – збережи свою дужість і вічне життя своєї душі в зірках Дє-‘Ди, що сьвітятся в Молочному шляху. Сонце Єрило в зірковій істоті Самосьвіт (с. Стрільця 17.12 – 18.01) коли ніч Водорісчє осьвіченя зіркових істот 4/5.01 – осьвічення Вієм Ґідь (ск. Гіад) вод прісних і солених.
«Будь багатий єк замля, а дужий єк вода».
Хто з дівчат перша принесе воду в глечику в трьох коновках з ополонку осьвіченої води зірковою істотою Вієм Ґідь (ск. Гіад), та вінчатиметься в цьому годі (році).
Ґазди до хати жіночої Злагода (ск. Плеяд) всю ніч знесени – 3/4.01 висіджени не заходять, не піклують зіркових істот жіночої статі, що висиджують оповідні єїчко. Всі сідають за стів чоловічої хати і сидять мовчки, не спугати зіркових істот, що висіджують єїчки. Квочки тримають в Лихій хаті (ск. Плеяд). Кроплячи вулики: «Бджоли Біж’ї дужимо вас зі світлом зірок скупчення Гіад (Вія Ґідь) зиму вигоняємо, вас осьвіченою водою зірковою істотою Вієм Ґідь (ск. Гіад) вітаємо, раї бжаємо».
Утриманнє КоєВіє: «Ко» - коло давнього, «Ві» - Вія Гідь (ск. Гіад), «Є» - є. Столиця ВієВій – «сьвіт – сьвіт» – золото червоне в червоному золоті,смерть – в смерті ціко всебаченого ціко. Золота цеп вічності Вія Ґідь (ск. Гіад). Земля в землі. «Зємо» - «З» - зелений Лихий змій (ск. Плеяд), «Є» - є, «М» - мій, «О» - оновлювач життя душі Біг Див чьоловік – лелеко (с. Тельця і ч.с. Кита).
Будь дужа (дужий) як вода, плодюча (плодючий) єк земля. «Купіль для тіла, дужість для душі!»
Вода дає хист, глузд. Митись – лице, руки перед молитвою у зов – лети (1 – 2 година ночі, 5 – 6 година у час - даві). Перед сном мити руки, ноги. «Єк діти, баби маємо омити душі свої і тіло. Єк те заповіла Дажбабба єго (с. Оріон) і те сказала, що не сміємо те покинути і омиємо душі і тіла в сьвятій воді живій».
У швидкій воді річки купаємось див’ї луди, на Гукі. Від дотику до мертвого пити воду з попілом годової спальникової телиці (зв’язок з Маєю – Дівою (с. Діви)). Чаклунська гашена вода омолоджує. Дівчина чаклує молодого, даючи замовлену йому воду, для зближення з собою. Від насилів: «Водо віджени, відшепчи насили всякі!»
Три – девята Годюко Ненько (с. Дракон) – первісні прісні води сьвіту. Дощ то сльози з очей Бога Волі – Вєсєлко. Ліве око Лихого змія – річка (ск. Плеяд). Праве око Вій Ґідь - річка (ск. Гіад).
Винна жінка – змінила чоловіку сім’ї – то їй давня чаклунка: «пити гірку воду з землею, зоб змити вину свою». Хлопці біля води умивали дівчат.
«Зливки води» - чаклунками – на повійтини дитини людської, на рісчє 4/5.01, на весні, на Годюшник 25.03 на зелену неділю 0.05 на Семиєрило 21.06 (збір води з сльози і її зливали на тіло. На стрітіння 2.02 водою з бурульок. По першій ночі молодих відводили до річки, до криниці, до бечкової (верби) – зв’язок з деревом життя Вєлєд. Їх зустрічали чаклунки з двома відрами води – обливали їх водою. З контіно молоді повертаються їм «перетинають» шлях ллючи воду.
В обливальний понедівок 21.03 - вмиваються водою з миски де три єїчка – писанки. Це рісчє зливки нових зіркових істот: 1. Нового Лихого года (ск. Плеяд), 2. Нового Вія Ґідь (ск. Гіад).
Не почата нічна вода на коло – літо – Дажби (с. Оріон) 31.11/1.12
- після «покійника» обмивають водою осьвіченою 4/5.01 лудей і хати
- на воду не плюй, єк і на землю, не лайся. Ввечері воду не виливай, бо єк вилиєш захворієш.
Біля джерел, були контіно, на грунях. «Віночки з квіт» дівчата кидали у воду. Лихий змій життя (ск. Плеяд) захища все живе, сам живиться єк вода. Криниці обсаджували бечкою (вербою) (Вєлєд). Суд відбувається біля води. Наша небесна неня Доля (с. М. Ведмедиці) опікує вологу чорну плодючу землю, опікує зеленооких Вил (бісиць), водяних лудей, дідьків, що шанують Дідько. «Дідько» - «Д» - Див Біг чьоловік – лелеко (с. Тельця і ч.с. Кита), «І» - істота зіркова, «Ь» - Дажбабба єго (с. Оріон), «Ко» - коло 13 зіркових істот (13 сузірь екліптики Сонця).
«ОЄ сьвіти Місяць, Місяченьку…..»
«Мовимось Диву, мовимось вищему Диву»
«Злити воду, ОЄ Див ОЄ» - відгасити воду сьвічкою Вія Ґідь (ск. Гіад).
«Водичко, водичко, водо рісчєнє я вас зечерпую на долоню, кресанею на лікуваннє, на дужість. Обмиваєте, ви, водичкою коміння, всяке диханнє. Допоможіть же мені з зірковими істотами, з душами Дє-‘Ди».
Тоді омиваємо тіло і душу водою.
Комментариев нет:
Отправить комментарий